Dzīve ir skaista, ja to ar sapņiem saista!!

5 Responses to

  1. Mfz says:

    Spēcīgs izteikums! Vai tu savu dzīvi saisti ar sapņiem?

  2. Mfz says:

    Spēcīgs izteikums! Vai tu savu dzīvi saisti ar sapņiem?

  3. Santa says:

    Īsteniibaa, nee, nesaistu gan….tas izteiciens, domaaju, ka tas vairaak attiecas uz sapnjiem, kas ir kkaadaa zinjaa meerkji, naakotnes ieceres, bet ne miegaa izsapnjoti sapnji!! 🙂

  4. klausaas says:

    nu es esmu redzeejis sapni kas man paliks atminaas uz visu muuzu! Vareetu pat teikt, vins mani vada!
    Ja veel neesat redzeejusi tad varbuut redzeesiet!

  5. Mairita says:

    es arī esmu redzējusi sapni, kas mani vadīja. pēc 8 gadiem tas piepildījās un sākumā bija apmulsums – un ko tālāk?

Komentēt

