Sestais prāts…

10212.jpg (Attēls no – http://astro.res.lt)

Zvana telefons, un tu jau zini, kas ir zvanītājs. Tu izjūti iekšēju trauksmi par kādu tuvu cilvēku, ar kuru varētu būt noticis kas nelāgs, un tūlīt arī zvana tava draudzene, lai pateiktu, ka iekļuvusi satiksmes negadījumā. Vai tās ir tikai dīvainas sakritības vai arī tomēr kaut kas vairāk?!  Vairums situāciju, kurās ierunājas mūsu intuīcija, patiesībā ir mūsu psihiskās enerģijas darbības sākums. Tā uzskata grāmatas Are You Psychic? (Avery Publishing Group, 1997) autors Hans Holzers. Viņš skaidro, ka tā var būt gan nojauta, gan parasta piesardzība, gan skaidra un acumirklīga apziņa, balss vai vīzija. 

Bet kas tad īsti ir spēja pareģot? Vispopulārākā teorija ir tāda, ka telepātija strādā līdzīgi radio viļņu pārraidei, uztverot citu cilvēku smadzeņu darbības radīto enerģiju skaņas viļņu vietā. Citi uzskata, ka ekstrasensu vīzijas ir skats pilnīgi citā pasaulē. Ekstrasensi uzsver, ka mums visiem ir tā saucamais sestais prāts – spēja saņemt zināšanas vai informāciju bez tradicionālo maņu – redzes, dzirdes, taustes, ožas – izmantošanas. Tomēr, daļai cilvēku šī spēja ir daudz attīstītāka nekā citiem.

3 Responses to Sestais prāts…

  1. aigars says:

    regulari kad zvana mana draudzene, man ir shii sajuuta, pirmstam to nevareju izprast, taujaju ari parejiem draugiem un vinji ari nevareja paskadirot, ka tas iespejams, vnk kad man bija shii sajuuta, pateicu draugam, un tiehsi pec 5 sek, zvanija telefons, draugi bija shokaa!!

    laikam man ir attiistiitas telepatijas spejas :):D

  2. Simona says:

    Man arī ir tā, ka es zinu, kad man zvanīs, iespējams, kaut kā uztveru mobilā telefona starus, kuri pienāk. Vienkārši jūtu, ka zvanīs un izvelku telefonu jau gatavībā pacelt un runāt. Tas notiek neapzināti.

  3. Marta says:

    es vienkārši neaptveru ka ar mani notiek,es zinu kas notiks,es kautko iedomājos un tas piepildas,arī es pat zināju kad mana māsa ar savu labāko draudzeni šķirsies no savas draudzības uz mūžu,es nesaprotu ka ar mani notiek :O

Komentēt

