Manu sapņu ietekme…

neptun3.jpgKā mūs ietekmē sapņi?! Par ko tie mums liek domāt?! Vai intuitīvi pasaka kaut ko priekšā?! Vai telepātiski ar sapņu palīdzību iespējams uzzināt to, kas notiks, vai kaut vai aptuveni uzzināt kā un kas notiks?! Vai netieši, bet tomēr kaut kādā ziņā ar sapņu palīdzību spējam nolasīt kāda cilvēka domas, viņa zemapziņu?! Uz šiem un citiem jautājumiem mēģināšu atbildēt no savas pieredzes, kā arī no draugu un paziņu stāstītā!! 

Manuprāt, sapņi dažkārt spēj pateikt ļoti daudz…ir bijuši gadījumi, kad nosapņotais piepildās, tiesa, ne gluži tā, kā tas ticis nosapņots, bet tā būtība realizējas. Piemēram: ar sapņu palīdzību daudz kārt esmu sapratusi, ko nozīmēju vienam vai otram cilvēkam, kādas ir viņa domas par mani u.tml., jāsaka, sapņi to ir pateikuši diezgan nekļūdīgi!

Tāpat, maniem sapņiem piemīt zināma daļa telepātijas. Piemērs: ir kāds cilvēks, kas dzīvē ļoti daudz pāri darījis, un tiklīdz redzu viņu sapnī, zinu, ka pāris dienu laikā viņš uzradīsies, kaut vai – tikai piezvanīs, bet to es zinu skaidri un nekļūdīgi, principā, paredzu viņa rīcību ātrāk kā viņš pats….tā nav sliktu domu piesaukšana, kuras vēlāk materializējas, tā, manuprāt, vairāk ir kaut kādā ziņā telepātija. Jo nebūt ikdienā nedomāju par šo cilvēku, bet tiklīdz redzu sapnī, tā nav divu domu, ka viņš uzradīsies…. Varu neredzēt mēnešiem ilgi, un tikmēr būs miers, bet tiklīdz ir šāds sapnis, tā ir skaidrs, kas var sekot…. Pat to, ar kādu attieksmi šis cilvēks attieksies, vai ko darīs, arī to pasaka sapnis…viss atkarīgs no tā, kāda būs sajūta pēc pamošanās…ja ļoti nepatīkama, tad nekas labs nav gaidāms!! 

Būtībā, diezgan daudz varētu runāt arī par sajūtām pēc pamošanās, par to, kādi ir iespaidi no tā ko atceramies pēc nosapņotā (varbūt pat tikai pēc tā, kas palicis zemapziņas līmenī, bet no rīta pat nav iespējams atcerēties). Ja pamostos, un jūtos labi, tad visticamāk, tāda būs visa diena, bet, ja pamostoties jūtu, ka nebūs labi, ka kaut kas nav kārtībā, tad tieši tā arī būs!! Reizēm, redzot sapņos kaut ko, pēc kā ir sajūta, ka kaut kas nebūs labi, liekas, kāpēc gan vajadzēja vispār iet gulēt, varbūt nemaz nekas ļauns nenotiktu, ja nebūtu šo sapņu, bet šāda doma ir maldīga, jo sapņi daudzkārt ir tieši tie, kas mani brīdina, kas vēlas kaut ko pateikt priekšā un pasargāt, varbūt pat sagatavot savlaicīgi, būtībā, rada intuīciju!! Ir pat bijuši gadījumi, kad pamostoties trīcu, un nezinu kāpēc, nevaru to izskaidrot, jo sapni neatceros, bet izrādās, šī sajūta ir kā zīme, ka ir noticis, kas slikts… 

Ir arī cilvēki, kas tic tam, ka tad, ja viņi redz sapnī konkrētu lietu vai notikumu, tad notiks tas un tas! Piemēram, esmu dzirdējusi no vairākiem cilvēkiem, ka gadījumos, ja viņi redz kāzas, īpaši tad, ja redzami jaunlaulātie, tad noteikti nomirs kāds draugs vai radinieks. Piemēram, redzēt zīdaini, nozīmē kādas nepatikšanas, savukārt, ja sapnī redz staciju vai vilcienu, tas ir uz labu! Vairāk vai mazāk katram cilvēkam šādas zīmes, ko viņš redz sapnī, un kā tās var izskaidrot, ir individuālas, tomēr, ir arī iespējams savus sapņus skaidrot ar sapņu tulku palīdzību (apkopoti skaidrojumi sapņiem). Bet tam, vai šiem skaidrojumiem ticēt, protams, ir katra paša ziņā. Šādu sapņu tulku iespējams arī aplūkot – http://artil.sbn.bz/base/view/document/1124487192  

 Tomēr, daudzkārt savus sapņus varam ietekmēt paši, jo bieži vien tie rodas no zemapziņas dzīlēm, no tā, par ko domājam. Un, ja domāsim labas domas, iespējams, sapņi būs daudz pozitīvāki…🙂 Un tas nekas, ja sapņi lielākoties ir visai nesakarīgi un neizprotami, gluži kā abstrakta filma, kurai nav konkrēta sižeta, un viss ir viens liels sajukums, galvenais – lai tie būtu pozitīvi, jo no tiem daudzkārt ir atkarīgs arī mūsu reālās dzīves noskaņojums!!🙂 Un galu galā, tie tik daudz spēj pateikt priekšā….                                                                                                                                                                                                                           (Santa Gūte, Attēls no – http:astro.res.lt)

6 Responses to Manu sapņu ietekme…

  1. plastiliins says:

    Manējie ir melnbalti..tiešām nekad neesmu redzējusi sapņos krāsas. Šonakt bija šausmīgs sapnis (pat sapņu tulku grāmatā neko nespēju atrast, lai saprastu, ko tas nozīmē). Tas, ka sapņi ir mūsu zemapziņa – skaidra lieta, bet vieglāk gulēt būtu, ja tā izslēgtos..

  2. Inese says:

    Man jau trešo dienu pēc kartas sapni rādās maziņi bēbīši.pirmaja sapni redzeju ka esmu stavokli ar lielu vederu un visu eedu,sonakt redzeju ka manas draudzenes mammai piedzimst mazs bebiits

  3. Zaiga says:

    Mani sapņi ir vnk briesmīgi! Sākās ar to,ka sapnī redzēju,ka vair nekad neredzēšu savu draugu un ļoti pārdzīvoju! Tad nākamajā naktī ka man iekož traks suns,un nav neviena,kas palīdzētu! Un pēdējās naktis es slikti guļu,bet sapņus atceros knapi,un tie arī nav nekādi labie!

  4. darela says:

    es redzu krāsainus sapņus, sajūtu tajos sāpes, siltumu, aukstumu, smaržas – patīkamas un nepatīkamas. Reizēm liekas, ka mans ķermenis un es pati garīgi esmu darbībā, ka nekad nav atpūtas…😦

  5. didii says:

    Man māsa sapnī ik pa laikam redzeja, ka vinu kož zaļas čūskas, ik pa laikam, tas nozīmē tādus vienādus sapnus viņa redzēja vairakus gadus… citkart biežāk, citkārt retak…… beigu beigās, kāda sieviete , kas nodarbojās ar ezotēriku un visādam tādam lietam, pateica, kad uz vinu ir uzliktas 7 atslēgas… (lāsts) kautkas drausmīgs, tagad viss ir kārtība, jo ar vinu pastrādāja.
    Es domaju , ka sapniem ir jāpievērš uzmanība, ta ir zemapziņa, kas atgādina ko esošu, bijušu, vai parāda no ka uzmanīties. iespējams citādā uzskatāma vaioda parāda mūsuemocijas. arī krāsas ir sapņi.

    Es izlasīju to komentāru par bēbīšiem, interesanti! Un kas notika pēc tam? Jo es arī redzēju, ka esmu stāvoklī, un mans draugs pat nebija sapnī, es biju ar sen aizmirstam kopmītnu draudzenem un svešiem cilvekiem.Un izskatījos, nelaimīga. Gribētos kada sapnu tūlka palasīt nozīmi.

  6. Alise says:

    MMMmmm… man peedeejaas nedeelas laikaa ir gruuti aizmigt… kautgan citkaart man bija loti salds miedzins… Arii sapni ir loti gari un daudz. Manliekas, ka man sapni visulaiku ir taadaas druumaas kraasaas, bet kraasaini, takaa ar apmaakusaam debesiim, pa ja sizets ir loti jauks. Es sonedeel esmu slima un neeju uz skolu. Un sapnoju par skolu😀 gandriiz visu laiku.

Komentēt

