Bija taa…

Taa, temats “intuiicija” – par mani meedz saciit…. ja es atsakos, tad nebuus labi kkur braukt ! Pirms nedaudz vairaak kaa gada, draugi sadomaaja braukt uz Madlienu, uz Device koncertu, piedavaja man arii, bet es pateicu: “nee, shoreiz negribu nekur braukt!” Vinji aizbrauca, es aizgaaju maajaas, peec kaadas pusstundas telefona zvans no viena no viniem – Mazda (mashiina) graavii!!! Par laimi, tajaa reizee nekas traks nebija, tikai sasista mashiina un apdauzijusies draugi!!!!!!!!!!!!!

Otraa reize, pie mums zalumballe, ierodas sen neredzeeta draudzene, tuss norit pilnaa sparaa, tad vinja saka –  “paga, paturi sominju, es tuliit atskrieshu”, izraadaas vinjai pakalj atbrauca, vinja atskrien un panem sominju, es izmisiigi kliedzu: “Nebrauc!!”, no riita zvans – vinja gaajusi bojaa autoavaarijaa, baac taads shoks…!!!😦                                                                                                                  (Oskars)

One Response to Bija taa…

  1. dmitrjis says:

    stasts reizem jautajums , kad biju pie zilnieces jautajumu neuzdodu ko gribu zinat … bet uzdodu ar iso domu un tikpat reaktivi viņa atbild ko prasu ( domas ) ka to nformulet ?

Komentēt

